2019. okt 19.

*BookBox* 1

írta: TűzvihaR
*BookBox* 1

Azt a könyvet, amiről most mesélni fogok, véletlenül sikerült megtalálnom, egy Libri nevű könyvesboltban. DE! Egyáltalán nem bántam meg!

images_2_1.jpgSZ MINT SZŰZ

Szűznek lenni szívás. Valerie-t eddig is hülyének nézték, amiért a házasságig akar várni a szexszel.

De amikor emiatt a pasija is szakít vele, már totálisan kiborul, amit videóra is vesznek és már több százezer megtekintésnek örvend.

A lány kitart az elvei mellett, és ha már úgyis milliók röhögnek rajta, elindítja a:

V mint vigyázz a szüzességedre!

kampányt, ami pár nap alatt már országos méretűre növi ki magát. A szívdöglesztő rocksztár, Kyle Hamilton is tudomást szerez Valerie fogadalmáról és mindent elkövet, hogy a lány khm... meggondolja magát. Ellenállni ,,Az év legszexibb pasijának", amikor hódító üzemmódba kapcsol?

Sok sikert, Szűz Val!
Nekem személy szerint NAGYON tetszett a könyv!
Egyszerűen imádtam! 
Nagyon jól van felépítve az egész történet és igazán izgalmas!
Alig bírtam letenni. Ajánlom mindenkinek, aki szereti az ilyesfajta könyveket, vagy akinek csak szimplán megtetszett a tartalom alapján!
Itt tudjátok megvenni

Én tűzvihar voltam. Maradjatok tüzesek! XOXO

Szólj hozzá

kedvenckönyveim