2019. okt 31.

Stressz? Azt már nem!

írta: TűzvihaR
Stressz? Azt már nem!

Több felmérés is azt mutatja, hogy a mai tinédzserek egyre stresszesebbek. De vajon van rá okuk? Van rá okunk?

Mindenki más miatt stresszeli magát: 

  • Iskola
  • Társadalmi elvárások
  • Szülői elvárások
  • Önbizalomhiány miatti félelem
  • Vagy akár már a túl sok gondolkodás is stresszessé teheti a tiniket.

letoltes_1.jpg

Személy szerint, én az önbizalomhiány és a társadalmi elvárások miatt vagyok rendkívül stresszes.

Tudom, hülyeségnek tűnhet azoknak, akik nem érzik ezt át. DE én most azokhoz szólok, akik át tudják ezt érezni.

Nem könnyű ezeket leküzdeni, de szerintem, ha valaki meg akar szabadulni ezektől a koloncoktól, akkor meg kell tennie. El kell engednie azokat a félelem illetve szorongásforrásokat, amelyek nap mint nap csak visszahúzzák.  Tudjátok miért? Mert a stressz kártékony kis szemét! Sok fizikai és mentális tünetet idézhet elő. És az egyetlen, aki tud ez ellen tenni: 

AZ TE VAGY!

Nem fog elsőre sikerülni. És sokszor kell, majd újra nekifutnotok, mert ez nem egy egyszerű dolog. Félelmetes szembenézni azokkal a dolgokkal, amitől szorongtok, stresszeltek. De érdemes ezt megtenni. 

Ajánlok figyelmetekbe, néhány stresszkezelési módszert.

Ha pedig olyan helyzetben vagytok, amiből nem tudtok kitörni, akkor kérjetek segítséget. Egyáltalán nem ciki segítséget kérni! Elárulom, hogy azok a legerősebbek, akik bemerik ismerni a gyengeségeiket. Akik elég bátrak ahhoz, hogy segítséget kérjenek! 

TE IS LEHETSZ ILYEN BÁTOR!

 

Én tűzvihar voltam. Találkozunk legközelebb, egy friss bejegyzésben! XOXO
Szólj hozzá

dumáljunk